OCRWK logo

Case study: Organizacja rzemiosła OCRWK

Wykonane usługi: Strony WWW, fotografia, Prowadzenie Facebooka, Social Ads

Poznaj szczegóły współpracy, zobacz efekty, przeczytaj opinie:

Problem

- brak jednolitych rozwiązań wizualnych
- nieczytelna komunikacja z odbiorcami
- przestarzała strona internetowa
- niewykorzystany potencjał social media

Rozwiązanie

- stworzenie minimalistycznej wersji logo
- ujednolicenie stosowanych fontów
- modernizacja strony internetowej
- wykorzystanie narzędzi Social Ads

Efekt

- łatwy dostęp do dorobku organizacji
- czytelna strona internetowa
- zwiększona ilość fanów na Facebooku
- zwiększone zainteresowanie uczestników wydarzeń kulinarnych

Ogólnopolski Cech Rzeźników - Wędliniarzy - Kucharzy

Przeczytaj o tym jak wyglądał proces unowocześniania wizerunku organizacji rzemiosła oraz popularyzacji jego działań społecznych, poznaj opinie przedstawicieli Cechu na temat wykonanej przez nas pracy:

1

Analiza aktualnej sytuacji i zaprezentowanie możliwości wizerunkowych

Podczas przeglądania dorobku OCRWK, zauważyliśmy, że jeśli chodzi o prezentację samej organizacji jak i realizowanych przez nią projektów, jest wiele rzeczy, które można poprawić.

Zaproponowaliśmy rozwiązania, które przestawią Cech o wielowiekowej tradycji w nowoczesnym świecie i spotkaliśmy się z pozytywnym odzewem na nasze pomysły. Prace ruszyły! 

Nie spodziewaliśmy się, że możemy w tak znacznym stopniu poprawić nasz wizerunek w sieci. Zaproponowane przez Digital Dumpling rozwiązania przypadły nam do gustu. Podjęliśmy decyzję o ich realizacji.

2

Sprecyzowanie potrzeb, stworzenie planu działania

Pierwszym elementem, który od razu wymagał poprawy była strona internetowa ocrwk.pl, która była wykonana w przestarzałej technologii, nie była responsywna, a dorobek organizacji przedstawiony był w postaci starodawnej galerii zdjęć.

W przedstawionym przez nas planie zawarliśmy modernizację strony Cechu, ujednolicenie stosowanych fontów, stworzenie minimalistycznej wersji logo oraz wykorzystanie narzędzi Social Ads do wypromowania realizowanych projektów.

3

Stworzenie minimalistycznej wersji logo do zastosowań w internecie

Herb Ogólnopolskiego Cechu Rzeźników – Wędliniarzy – Kucharzy nie nadaje się do wszystkich zastosowań, szczególnie przez elementy o małym rozmiarze, które nie są widoczne w mniejszej skali. „Wyjęliśmy” z niego symbol cechu i stworzyliśmy minimalistyczną wersję logo, które jest czytelne i rozpoznawalne na każdym medium, również na stronie internetowej czy w postach na Facebooku.

Nowy symbol Cechu, który został stworzony na potrzeby cyfrowych zastosowań przypadł nam do gustu. Takie logo w mniejszej skali prezentuje nasz Cech w prawidłowy sposób.

4

Modernizacja strony internetowej z całkowicie nową strukturą i zawartością

Po solidnym researchu i sięgnięciu do najdalej położonych i skrytych informacji o działaniach Cechu, wyselekcjonowaliśmy najlepsze fotografie i przygotowaliśmy nową strukturę strony. Podzieliliśmy ją na podstrony: Aktualności, Projekty, Członkostwo, Nauka zawodu, Kontakt. Dodatkowo, w osobnej zakładce stworzyliśmy podstronę poświęconą w całości Kiełbasie Białej Parzonej Wielkopolskiej, która jest wyjątkowym produktem regionalnym posiadającym certyfikat COG (Chronione Oznaczenie Geograficzne). Zobacz:

Po wprowadzonych zmianach strona internetowa naszego Cechu uległa znacznej poprawie! Kiedyś widniały na niej porozrzucane informacje, statut i galeria zdjęć, teraz nasz dorobek jest ukazany w 100 procentach i to w przejrzystej formie.

5

Projekty i budowa stron internetowych dotyczących konkretnych projektów

Po całkowitej modernizacji strony OCRWK, przedstawiciele Cechu zdecydowali się na dalszą współpracę. Od tego czasu mieliśmy ogromną przyjemność przygotować wizualnie projekty, które mają duże znaczenie dla polskich producentów żywności. Promowaliśmy produkty z oznaczeniem 'Produkt Polski’ oraz promowaliśmy nasz regionalny przysmak – Kiełbasę Białą Parzoną Wielkopolską. Sprawdź: 

6

Filmowa relacja ze sceny kulinarnej promującej polską wieprzowinę na Juwenaliach w Poznaniu

Nakręciliśmy i zmontowaliśmy klip, który obrazuje to wydarzenie – pokazuje scenę kulinarną w akcji, zawiera wypowiedzi ekspertów i eksponuje produkty kulinarne. Zachęcamy do obejrzenia:

IMG 8578
Odtwórz wideo
7

Zastosowanie kampanii Social Ads w celu zwiększenia zainteresowania działalnością Cechu

Wykorzystujemy narzędzia reklamowe Social Ads, aby promować działalność OCRWK. Pokazujemy grupom docelowym, że warto stawiać na polskie produkty żywnościowe, przypominamy o coraz mniej popularnym fakcie – wysokiej jakości polskiego mięsa. Przedstawiamy fakty oparte na wiedzy technologów żywienia, weterynarzy i innych naukowców, które świadczą o tym, że na tym trudnym obecnie rynku jest miejsce na jakościowy produkt przygotowany z poszanowaniem dla rzemiosła i dla natury.

Działania reklamowe od Digital Dumpling pozwoliły zaprezentować dorobek Cechu w czytelny i atrakcyjny wizualnie sposób, oraz sprawiły, że nasze informacje dotarły do szerszego grona odbiorców. Bardzo dziękujemy za pomoc i serdecznie polecamy Digital Dumpling!

Czy chcesz zlecić nam projekt lub podjąć stałą współpracę?

Poznaj kompletną ofertę marketingu 360° dla gastronomii i przemysłu spożywczego i skontaktuj się z nami!

Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej otwórz: >Polityka prywatności<