3 kolory

Case study: Restauracje i catering 3 Kolory

Wykonane usługi: Identyfikacja wizualna, Fotografia produktowa, strona www, Social Ads

Poznaj szczegóły współpracy, zobacz efekty, przeczytaj opinie:

Problem

- brak zasad identyfikacji wizualnej
- niespójna komunikacja z klientem
- przestarzała strona internetowa
- niewykorzystany potencjał social media

Rozwiązanie

- stworzenie księgi brand book
- stworzenie jednolitych materiałów graficznych i zdjęć produktowych
- modernizacja strony internetowej
- wykorzystanie narzędzi Social Ads

Efekt

- znaczne zwiększenie ruchu na stronie
- zaangażowanie klientów w social media
- zwiększona sprzedaż w restauracjach

Marketing dla restauracji i usług cateringowych 3 Kolory

Przeczytaj o tym jak wyglądał proces udoskonalenia identyfikacji wizualnej, zobacz fotografie, które przedstawiają żywność w zachęcający sposób, poznaj opinie przedstawicieli firmy na temat wykonanej przez nas pracy:

1

Analiza aktualnej sytuacji i stworzenie audytu działań marketingowych

Pierwszym etapem współpracy było rozeznanie się w aktualnej sytuacji. W oparciu o aktualne trendy w prezentacji marki i prowadzeniu działalności gastronomicznej stworzyliśmy  audyt. W dokumencie zostały przeanalizowane dotychczasowe strategie marketingowe, cele marki i jej wizualna prezentacja; spójność materiałów graficznych, poligraficznych, tekstów, stron w social media i stron internetowych. W raporcie przedstawione zostały również przykładowe rozwiązania budujące wizerunek marki w badanym obszarze.

Wraz z menedżerami naszych restauracji i cateringu byliśmy mile zaskoczeni profesjonalnym i bardzo dokładnym podejściem firmy Digital Dumpling. Przeprowadzony audyt wykazał, że możemy poprawić wizerunek marki 3 Kolory w obszarze identyfikacji wizualnej. Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy.

Hieronim Jurga, właściciel marki 3 Kolory
2

Sprecyzowanie potrzeb, stworzenie planu działania

Styl graficzny elementów wizualnych marki 3 Kolory był mocno zróżnicowany, podczas gdy komunikaty skierowane do klienta powinny być zaprezentowane w tym samym stylu. Niepasujące do siebie wizualnie materiały dla wielu klientów mogły być mylące. Aby wprowadzić porządek w komunikacji wizualnej z klientem ustalony został plan działania, który obejmował stworzenie brand booka (księgi znaku) na bazie istniejącego logo, wykonanie profesjonalnych fotografii oraz modernizację strony internetowej.

3

Stworzenie brand booka dla marki
(księga znaku, CI)

Księga powstała na bazie rozwiązań, które najlepiej sprawdziły się w dotychczasowych działaniach marketingowych marki. Obejmuje logo, typografię, tła oraz zastosowania poszczególnych elementów graficznych. Ustalone zostało, że identyfikacja marki będzie opierać się na kolorach czarnym i białym, gdyż w połączeniu z kolorowymi zdjęciami jedzenia, wyeksponowana jest rzecz najistotniejsza – oferta restauracji i cateringu. Zobacz księgę (plik PDF):

Bardzo cieszy mnie fakt, że wszystkie zasady stosowania elementów graficznych znalazły się w jednym miejscu. Teraz, dzięki panu Adamowi z Digital Dumpling możemy przedstawiać naszą ofertę w sposób przejrzysty i zrozumiały.

Agata Jurga, General Manager
4

Wykonanie fotografii produktowych we współpracy z szefem kuchni

Jeśli akurat nie ma nic na talerzu, ludzie jedzą oczami. 3 Kolory karmią najpierw dobrymi zdjęciami, aby potem zaserwować te piękne dania na talerzach, już w restauracji. Podczas sesji zdjęciowych w 3 Kolorach, mamy ogromną przyjemność obcować z doświadczonymi szefami kuchni, którzy wiedzą co to znaczy prawidłowa prezentacja dania. Nasza wspólna praca znajduje się w materiałach prasowych, katalogach, ulotkach, w social mediach i na stronie internetowej.

Praca z dobrym fotografem to czysta przyjemność. Dobrze jest tworzyć na talerzu kompozycje, które znajdą się pod obiektywem profesjonalisty, wspólnie tworzymy zdjęcia, które rozbudzają wyobraźnię i apetyt naszych gości.

Krzysztof Kucharski, Executive Chef 3 Kolory
5

Modernizacja strony internetowej
www.3-kolory.pl

Stara strona zawierała błędy w nawigacji, mankamenty estetyczne, nie posiadała nowoczesnych rozwiązań, które wabią klientów i pomagają pracownikom lokalu. Odbiegała od światowych standardów stron prestiżowych restauracji. Budując nową stronę 3 Kolory głównym wyzwaniem było zaprezentowanie bardzo skomplikowanej oferty w jak najprostszy sposób. Zobacz jak się z tym uporaliśmy:

Strona internetowa wykonana przez Digital Dumpling przedstawia pełną ofertę naszej działalności w czytelny i zrozumiały sposób oraz jest spójna z całą identyfikacją graficzną marki. W ramach modernizacji skonfigurowano dla nas narzędzia Google do śledzenia i analizy ruchu na stronie oraz aktywności w wyszukiwarce, dodana została także wizytówka 'Google Moja Firma'.

Hieronim Jurga, właściciel marki 3 Kolory
6

Projekt i wydruk materiałów reklamowych promujących restauracje i catering

Materiały drukowane to jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do klienta. Dla 3 Kolorów zaprojektowaliśmy wyróżniające się wkładki z sezonowym menu, ulotki z daniami na dowóz, katalog przekąsek finger food dla klientów cateringowych a także duży rollup dla użytkowników basenów na Termach Maltańskich. Zobacz wizualizacje materiałów reklamowych:

7

Projekty graficzne do zastosowania w social mediach oraz kampanie Social Ads

Social media są niezwykle skuteczną platformą reklamową. W Digital Dumpling wykorzystaliśmy biznesowe rozwiązania Social Ads, które wraz ze spójnymi grafikami przyczyniły się do rozpoznawalności marki 3 Kolory na rynku lokalnym oraz przyniosły rzeszę fanów i znacznie zwiększyło sprzedaż na dowóz w jednej z restauracji. 

Działania reklamowe stworzone z pomocą fachowców z Digital Dumpling w efekcie końcowym stworzyły elegancki i czytelny wizerunek marki 3 Kolory oraz zwiększyły ruch na stronie internetowej i profilach społecznościowych. Po wprowadzeniu proponowanych rozwiązań okazało się, że warto było postawić na spójność i zlecić reklamy w social mediach specjalistom.

Marta Jurga, General Manager

Czy chcesz zlecić nam projekt lub podjąć stałą współpracę?

Poznaj kompletną ofertę marketingu 360° dla gastronomii i przemysłu spożywczego i skontaktuj się z nami!

Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej otwórz: >Polityka prywatności<