Poznaj szczegóły współpracy, zobacz efekty, przeczytaj opinie:
- brak zasad identyfikacji wizualnej
- niespójna komunikacja z klientem
- przestarzała strona internetowa
- niewykorzystany potencjał social media
- stworzenie księgi brand book
- stworzenie jednolitych materiałów graficznych i zdjęć produktowych
- modernizacja strony internetowej
- wykorzystanie narzędzi Social Ads
- znaczne zwiększenie ruchu na stronie
- zaangażowanie klientów w social media
- zwiększona sprzedaż w restauracjach
Przeczytaj o tym jak wyglądał proces udoskonalenia identyfikacji wizualnej, zobacz fotografie, które przedstawiają żywność w zachęcający sposób, poznaj opinie przedstawicieli firmy na temat wykonanej przez nas pracy:
Pierwszym etapem współpracy było rozeznanie się w aktualnej sytuacji. W oparciu o aktualne trendy w prezentacji marki i prowadzeniu działalności gastronomicznej stworzyliśmy audyt. W dokumencie zostały przeanalizowane dotychczasowe strategie marketingowe, cele marki i jej wizualna prezentacja; spójność materiałów graficznych, poligraficznych, tekstów, stron w social media i stron internetowych. W raporcie przedstawione zostały również przykładowe rozwiązania budujące wizerunek marki w badanym obszarze.
Wraz z menedżerami naszych restauracji i cateringu byliśmy mile zaskoczeni profesjonalnym i bardzo dokładnym podejściem firmy Digital Dumpling. Przeprowadzony audyt wykazał, że możemy poprawić wizerunek marki 3 Kolory w obszarze identyfikacji wizualnej. Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy.
Hieronim Jurga, właściciel marki 3 Kolory
Styl graficzny elementów wizualnych marki 3 Kolory był mocno zróżnicowany, podczas gdy komunikaty skierowane do klienta powinny być zaprezentowane w tym samym stylu. Niepasujące do siebie wizualnie materiały dla wielu klientów mogły być mylące. Aby wprowadzić porządek w komunikacji wizualnej z klientem ustalony został plan działania, który obejmował stworzenie brand booka (księgi znaku) na bazie istniejącego logo, wykonanie profesjonalnych fotografii oraz modernizację strony internetowej.
Księga powstała na bazie rozwiązań, które najlepiej sprawdziły się w dotychczasowych działaniach marketingowych marki. Obejmuje logo, typografię, tła oraz zastosowania poszczególnych elementów graficznych. Ustalone zostało, że identyfikacja marki będzie opierać się na kolorach czarnym i białym, gdyż w połączeniu z kolorowymi zdjęciami jedzenia, wyeksponowana jest rzecz najistotniejsza – oferta restauracji i cateringu. Zobacz księgę (plik PDF):
Bardzo cieszy mnie fakt, że wszystkie zasady stosowania elementów graficznych znalazły się w jednym miejscu. Teraz, dzięki panu Adamowi z Digital Dumpling możemy przedstawiać naszą ofertę w sposób przejrzysty i zrozumiały.
Agata Jurga, General Manager
Jeśli akurat nie ma nic na talerzu, ludzie jedzą oczami. 3 Kolory karmią najpierw dobrymi zdjęciami, aby potem zaserwować te piękne dania na talerzach, już w restauracji. Podczas sesji zdjęciowych w 3 Kolorach, mamy ogromną przyjemność obcować z doświadczonymi szefami kuchni, którzy wiedzą co to znaczy prawidłowa prezentacja dania. Nasza wspólna praca znajduje się w materiałach prasowych, katalogach, ulotkach, w social mediach i na stronie internetowej.
Praca z dobrym fotografem to czysta przyjemność. Dobrze jest tworzyć na talerzu kompozycje, które znajdą się pod obiektywem profesjonalisty, wspólnie tworzymy zdjęcia, które rozbudzają wyobraźnię i apetyt naszych gości.
Krzysztof Kucharski, Executive Chef 3 Kolory
Stara strona zawierała błędy w nawigacji, mankamenty estetyczne, nie posiadała nowoczesnych rozwiązań, które wabią klientów i pomagają pracownikom lokalu. Odbiegała od światowych standardów stron prestiżowych restauracji. Budując nową stronę 3 Kolory głównym wyzwaniem było zaprezentowanie bardzo skomplikowanej oferty w jak najprostszy sposób. Zobacz jak się z tym uporaliśmy:
Strona internetowa wykonana przez Digital Dumpling przedstawia pełną ofertę naszej działalności w czytelny i zrozumiały sposób oraz jest spójna z całą identyfikacją graficzną marki. W ramach modernizacji skonfigurowano dla nas narzędzia Google do śledzenia i analizy ruchu na stronie oraz aktywności w wyszukiwarce, dodana została także wizytówka 'Google Moja Firma'.
Hieronim Jurga, właściciel marki 3 Kolory
Materiały drukowane to jeden z najważniejszych sposobów dotarcia do klienta. Dla 3 Kolorów zaprojektowaliśmy wyróżniające się wkładki z sezonowym menu, ulotki z daniami na dowóz, katalog przekąsek finger food dla klientów cateringowych a także duży rollup dla użytkowników basenów na Termach Maltańskich. Zobacz wizualizacje materiałów reklamowych:
Social media są niezwykle skuteczną platformą reklamową. W Digital Dumpling wykorzystaliśmy biznesowe rozwiązania Social Ads, które wraz ze spójnymi grafikami przyczyniły się do rozpoznawalności marki 3 Kolory na rynku lokalnym oraz przyniosły rzeszę fanów i znacznie zwiększyło sprzedaż na dowóz w jednej z restauracji.
Działania reklamowe stworzone z pomocą fachowców z Digital Dumpling w efekcie końcowym stworzyły elegancki i czytelny wizerunek marki 3 Kolory oraz zwiększyły ruch na stronie internetowej i profilach społecznościowych. Po wprowadzeniu proponowanych rozwiązań okazało się, że warto było postawić na spójność i zlecić reklamy w social mediach specjalistom.
Marta Jurga, General Manager
Poznaj kompletną ofertę marketingu 360° dla gastronomii i przemysłu spożywczego i skontaktuj się z nami!
Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej otwórz: >Polityka prywatności<