Otwierasz firmę lub modernizujesz istniejący biznes? Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę? W takim wypadku potrzebujesz identyfikacji wizualnej, która nada charakter i zapewni spójność Twojej marki. A to coś więcej niż tylko logo! Sprawdź, co oferujemy.
Sprawdzimy, jak widzi Cię klient i jakie podejmuje decyzje
Jesteś już na rynku, ale nie masz pewności czy Twoje działania reklamowe i wizerunkowe działają efektywnie? Zgłoś się do nas. Przygotujemy audyt marki, w którym zawrzemy analizę obecnych działań Twojego brandu. Wypiszemy mocne i słabe strony oraz zaproponujemy rozwiązania, które z pewnością korzystnie wpłyną na Twoją działalność.
Zaprojektujemy znak firmowy prawidłowo reprezentujący Twoją markę
Logo to jeden z kluczowych projektów graficznych, który przedstawia Twoją markę lub produkt. Zdajemy sobie sprawę z tego, że logo musi być zaprojektowane raz a dobrze, ponieważ późniejsze przeróbki wiążą się z komplikacjami i zbędnymi wydatkami. Zlecając nam przygotowanie logo, masz pewność, że zostanie wykonane z zachowaniem wszystkich dobrych praktyk.
Zadbamy o spójność przekazu do Twoich klientów
Jeśli chcesz, żeby Twoja marka znalazła miejsce w świadomości klientów, musisz wysyłać im spójne komunikaty. Księga identyfikacji wizualnej, Brand Book, czy też CI (Corporate Identity) oznaczają zestaw szczegółowo określonych zasad wizualnych, w których zawierają się definicje i warianty logo restauracji, czcionki, kolory, kształty i przykłady zastosowań. Taka księga służy temu, by niezależnie od wykonawcy materiałów graficznych komunikaty wizualne były spójne. Jest to więc inwestycja, mająca zastosowanie przez wiele lat.
Określimy cechy Twojej marki i nadamy oczekiwany tor komunikacji z klientem
Strategia komunikacji marki jest niezwykle istotnym elementem, zapewniającym spójność działań marki. Jest to zbiór zasad, który tworzy tożsamość firmy. Zawiera szczegółową charakterystykę grup docelowych, definiuje ich potrzeby, oczekiwania oraz potencjalne obawy. Stanowi długofalowy plan działań, z uwzględnieniem obecnej sytuacji Twojej firmy oraz zdefiniowanych celów rozwojowych. Porządkuje i systematyzuje komunikację, sprawiając, że klienci szybciej i skuteczniej utożsamiają się z marką.
Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Możesz wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej otwórz: >Polityka prywatności<